Treceți la conținutul principal

Translate

Catalog Baumax


Rasfoieste online catalogul Baumax in format epaper. Cea mai recenta editie


Baumax este o retea de hipermarketuri specializate in distributia echipamentelor si uneltelor de constructii, materiale de constructii, amenajari interioare, gradina etc.

Catalogul Baumax cuprinde ofertele speciale si ghidul preturilor pentru produsele Baumax. Rasfoindu-l gasiti si informatii despre valabilitatea ofertelor, disponibilitatea produselor, date despre cel mai apropiat magazin Baumax, program de functionare etc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Biggest business websites in the world - top 100

Cele mai mari siteuri de afaceri din lume - top 100 sursa: alexa.com 1 PayPal paypal.com Online payment service for individuals and merchants. Allows users to send money and bills to a ... 2 Alibaba.com alibaba.com Launched in 1999, Alibaba.com is the leading global e-commerce platform for small businesses ar ... 3 Yahoo! Finance finance.yahoo.com Personal finance, investing tips and news. 4 ESPN espn.go.com Sports news network. Includes broadcast schedule, game scores and results, and articles on coll ...  5 Bank of America bankofamerica.com Nationwide bank. Includes product and service information, online banking and bank location fin ...   6 Chase Bank https://www.chase.com/ The largest banking company in the United States. 7 Skype skype.com Peer to peer internet voice service. Mac, Windows and Linux versions available. Users may call ... 8 Wells Fargo wellsfargo.com Connects

Top 10 picturi de Sabin Balasa

1. „Tinereţe” (Monavissa, 2007), 15.000 de euro 2. „Naiade” (Artmark, 2011), 13.000 de euro 3. “Zorile” (Artmark, 2012), 11.000 de euro 4. „Scenă de basm” (Alis, 2007), 9.846 de euro 5. „Spre lumină” (Artmark, 2010), 9.500 de euro 6. „Tineretul (studiu de frescă)” (Alis, 2009), 9.478 de euro 7. „Fata morgana” (Artmark, 2009), 9. 200 [...] Citeste mai mult pe Graficante.ro

Top 300 Capital - Romania 2011

Nota: pana in acest an, topurile principale din Capital si Forbes au coincis. In 2011 diferentele de metoda de evaluare dintre cele doua sisteme au dus la rezultate complet diferite. Iata topul intocmit de Capital:

Marfin Bank Romania

Fost Egnatia Bank video: Creditul imobiliar pentru tineri de la Marfin Bank Email : office@marfinbank.ro Cod fiscal/numar de inregistrare: 10556861 SWIFT: EGNAROBX; Reuters: EGNRO1 MANAGEMENT DIRECTOR GENERAL Dl. Stylianos SOFIANOS, Tel: 206.42.00, Fax: 206.42.82 DIRECTOR GENERAL ADJUNCT Dl. Dimitrios ZOUMPROULIS, Tel: 206.42.00, Fax: 206.42.83 DIRECTOR GENERAL ADJUNCT Dl.Theodor Cornel STANESCU, Tel: 206.42.00, Fax: 206.42.84 DIRECTOR OPERATIUNI Dna. Mariana DUMITRESCU, Tel: 206.42.10, Fax: 206.42.84 DIRECTOR RETEA Dl. Mihai NOVAC, Tel: 206.43.22, Fax: 206.42.84 DEPARTAMENTE : MARKETING CORPORATII Dl. Alina POPESCU, Tel: 206.42.52, Fax: 206.42.81 Dl. Alexandru ROPCEA, Tel: 206.42.64, Fax: 206.42.81 MARKETING PERSOANE FIZICE Dna. Elena ENACHE, Sef departament, Tel: 206.42.62, Fax: 206.42.84 TREZORERIE Dl. Bogdan Bucsa, Dealer, Tel: 206.42.17, Fax: 206.42.81 Dl. Valentin Rogoveanu, Dealer, Tel: 206.42.21, Fax: 206.42.81 CONTABILITATE Dna. Marilena CEAUSELU, Director, Tel: 206.42.40,

Taximetria: ce, cine, cand, cum, unde?

Elevii si studentii sunt cei mai fideli clienti ai companiilor de taximetrie, se arata intr-un studiu realizat de Daedalus Consulting. Astfel, peste 65% dintre tineri si 43% dintre romani obisnuiesc sa circule cu taxiul. 62,5% dintre persoanele cu varsta intre 18 si 24 ani si 57% dintre persoanele care au intre 25 si 34 de ani calatoresc cu taxiul. La fel de „dependenti“ de serviciile oferite de companiile de taximetrie sunt patronii, managerii sau angajatii cu studii superioare. Peste 51% dintre acestia calatoresc cu taxiul. Tot patronii sunt cei care apeleaza cel mai des la serviciile de taximetrie, cu o medie de 4,62 ori fata de o medie de 3,96 ori in patru saptamani. In medie, un utilizator de servicii de taxi circula cu taxiul o data pe saptamana. Peste o treime depasesc aceasta frecventa. Conform studiului, frecventa cu care romanii apeleaza la serviciile companiilor de taximetrie este direct proportionala cu veniturile lor. Spre exemplu, persoanele cu venituri mai mici de 75 de