Inscrieri si cautari in sistemul etarget
"etarget" este un sistem european de gestine si distributie a reclamei web, inspirat din functionalitatea adusa de Google AdWords. Principalele instrumente de promovare puse la dispozitie de sistemul etarget sunt:
- Hyperlink - Element în format electronic (de ex. În pagina web) care conţine adresă electronică, respectiv adresa de internet (în continuare "URL") a locului în document sau adresa altui document, care poate fi situat oriunde. Poate fi vorba despre text subliniat sau altfel vizualizat, poză sau semn grafic care poate fi accesat prin click.
- Click - Operaţiunea care redirectează browserul de internet către URL-ul conţinut în link (de ex., Click cu partea stângă a mouse-ului pe hyperlink, sau selectarea acestuia şi apăsarea tastei Enter).
- Click unic - primul click al vizitatorului website-ului pe hyperlink-ul link-ului concret de reclamă, afişat pe website după fiecare afişare nouă a link-urilor de reclamă.
- Portalul ETARGET - Site-ul web administrat de ETARGET:
- oferă clienţilor săi posibilitatea de a-şi crea link-uri de reclamă cu scopul afişării lor pe website-urile Partenere, comunicând cu website-urile Partenere, cărora le transmite pe baza cuvântului cheie, link-uri de reclamă relevante create de client.
Comentarii
Trimiteți un comentariu