Treceți la conținutul principal

Translate

Taximetria: ce, cine, cand, cum, unde?


Elevii si studentii sunt cei mai fideli clienti ai companiilor de taximetrie, se arata intr-un studiu realizat de Daedalus Consulting. Astfel, peste 65% dintre tineri si 43% dintre romani obisnuiesc sa circule cu taxiul. 62,5% dintre persoanele cu varsta intre 18 si 24 ani si 57% dintre persoanele care au intre 25 si 34 de ani calatoresc cu taxiul.

La fel de „dependenti“ de serviciile oferite de companiile de taximetrie sunt patronii, managerii sau angajatii cu studii superioare. Peste 51% dintre acestia calatoresc cu taxiul. Tot patronii sunt cei care apeleaza cel mai des la serviciile de taximetrie, cu o medie de 4,62 ori fata de o medie de 3,96 ori in patru saptamani.

In medie, un utilizator de servicii de taxi circula cu taxiul o data pe saptamana. Peste o treime depasesc aceasta frecventa. Conform studiului, frecventa cu care romanii apeleaza la serviciile companiilor de taximetrie este direct proportionala cu veniturile lor.

Spre exemplu, persoanele cu venituri mai mici de 75 de dolari pe luna cheama taxiul in medie de 3,5 ori pe luna, in timp ce romanii care castiga peste 100 de dolari circula cu taxiul in medie de 4,5 ori intr-o luna. Pe regiuni geografice, persoanele din Ardeal si Bucuresti utilizeaza taxiul semnificativ mai frecvent decat cei din Muntenia.

In Ardeal si in Capitala, media este de 4,34 ori in decursul a patru saptamani, in timp ce, in restul Munteniei, frecventa este de numai 3,6 ori.

In ceea ce priveste modul in care este chemat un taxi, potrivit studiului, 53,9% dintre utilizatori „agata taxiul de pe strada“, iar 46,0% il comanda prin telefon. Femeile si oamenii mai varstnici obisnuiesc mai des sa comande telefonic un taxi decat barbatii sau tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Biggest business websites in the world - top 100

Cele mai mari siteuri de afaceri din lume - top 100 sursa: alexa.com 1 PayPal paypal.com Online payment service for individuals and merchants. Allows users to send money and bills to a ... 2 Alibaba.com alibaba.com Launched in 1999, Alibaba.com is the leading global e-commerce platform for small businesses ar ... 3 Yahoo! Finance finance.yahoo.com Personal finance, investing tips and news. 4 ESPN espn.go.com Sports news network. Includes broadcast schedule, game scores and results, and articles on coll ...  5 Bank of America bankofamerica.com Nationwide bank. Includes product and service information, online banking and bank location fin ...   6 Chase Bank https://www.chase.com/ The largest banking company in the United States. 7 Skype skype.com Peer to peer internet voice service. Mac, Windows and Linux versions available. Users may call ... 8 Wells Fargo wellsfargo.com Connects

Top 300 Capital - Romania 2011

Nota: pana in acest an, topurile principale din Capital si Forbes au coincis. In 2011 diferentele de metoda de evaluare dintre cele doua sisteme au dus la rezultate complet diferite. Iata topul intocmit de Capital:

Marfin Bank Romania

Fost Egnatia Bank video: Creditul imobiliar pentru tineri de la Marfin Bank Email : office@marfinbank.ro Cod fiscal/numar de inregistrare: 10556861 SWIFT: EGNAROBX; Reuters: EGNRO1 MANAGEMENT DIRECTOR GENERAL Dl. Stylianos SOFIANOS, Tel: 206.42.00, Fax: 206.42.82 DIRECTOR GENERAL ADJUNCT Dl. Dimitrios ZOUMPROULIS, Tel: 206.42.00, Fax: 206.42.83 DIRECTOR GENERAL ADJUNCT Dl.Theodor Cornel STANESCU, Tel: 206.42.00, Fax: 206.42.84 DIRECTOR OPERATIUNI Dna. Mariana DUMITRESCU, Tel: 206.42.10, Fax: 206.42.84 DIRECTOR RETEA Dl. Mihai NOVAC, Tel: 206.43.22, Fax: 206.42.84 DEPARTAMENTE : MARKETING CORPORATII Dl. Alina POPESCU, Tel: 206.42.52, Fax: 206.42.81 Dl. Alexandru ROPCEA, Tel: 206.42.64, Fax: 206.42.81 MARKETING PERSOANE FIZICE Dna. Elena ENACHE, Sef departament, Tel: 206.42.62, Fax: 206.42.84 TREZORERIE Dl. Bogdan Bucsa, Dealer, Tel: 206.42.17, Fax: 206.42.81 Dl. Valentin Rogoveanu, Dealer, Tel: 206.42.21, Fax: 206.42.81 CONTABILITATE Dna. Marilena CEAUSELU, Director, Tel: 206.42.40,

Topul averilor in 2011 (Romania)

Versiunea de clasament intocmit de Forbes Romania. Pentru versiunea Capital, vezi articolul precedent. 1. Dinu Patriciu: 2,1-2,2 miliarde de euro 2. Frank Timiş: 1,2-1,3 miliarde de euro 3. Ioan Niculae: 0,9-1 miliard de euro 4. Dan-Grigorescu Adamescu: 900-950 de milioane de euro 5. Ion Ţiriac: 700-750 de milioane de euro

Povestea din spatele hypermarketurilor Cora

 Compania care operează lanțul de magazine Cora din România îl are la origine pe Jaques Delhaize, negustor de vinuri din Charleroi, Belgia, 1850. Fiecare dintre cei trei fii ai săi a fondat câte o companie comercială. Doi dintre ei și-au reunificat afacerile în cadrul societății Frații Delhaze, în prezent concurent cu magazinele Cora în mai multe țări europene. Cel de al treilea frate a continuat pe cont propriu, cu Grupul de firme Louis Delhaze, mutând cea mai mare parte a operațiunilor în Franța - în Lille, Nancy și Strassbourg. Primul magazin Cora a fost deschis în nordul Franței, în 1966 de către Grupul Louis Delhaze ca franchisă a lanțului Carrefour. În prezent, brandul Cora are hypermarketuri în Franța, Belgia, Luxemburg și România. Pe lângă supermarketuri, grupul mai deține magazine online, magazine cu hrană pentru animale, magazine de bricolaj - casă și grădină și shopuri drive. În România, magazine Cora sunt în București, Cluj-Napoca, Baia Mare, Drobeta Turnu Severin, Constan