Elevii si studentii sunt cei mai fideli clienti ai companiilor de taximetrie, se arata intr-un studiu realizat de Daedalus Consulting. Astfel, peste 65% dintre tineri si 43% dintre romani obisnuiesc sa circule cu taxiul. 62,5% dintre persoanele cu varsta intre 18 si 24 ani si 57% dintre persoanele care au intre 25 si 34 de ani calatoresc cu taxiul.
La fel de „dependenti“ de serviciile oferite de companiile de taximetrie sunt patronii, managerii sau angajatii cu studii superioare. Peste 51% dintre acestia calatoresc cu taxiul. Tot patronii sunt cei care apeleaza cel mai des la serviciile de taximetrie, cu o medie de 4,62 ori fata de o medie de 3,96 ori in patru saptamani.
In medie, un utilizator de servicii de taxi circula cu taxiul o data pe saptamana. Peste o treime depasesc aceasta frecventa. Conform studiului, frecventa cu care romanii apeleaza la serviciile companiilor de taximetrie este direct proportionala cu veniturile lor.
Spre exemplu, persoanele cu venituri mai mici de 75 de dolari pe luna cheama taxiul in medie de 3,5 ori pe luna, in timp ce romanii care castiga peste 100 de dolari circula cu taxiul in medie de 4,5 ori intr-o luna. Pe regiuni geografice, persoanele din Ardeal si Bucuresti utilizeaza taxiul semnificativ mai frecvent decat cei din Muntenia.
In Ardeal si in Capitala, media este de 4,34 ori in decursul a patru saptamani, in timp ce, in restul Munteniei, frecventa este de numai 3,6 ori.
In ceea ce priveste modul in care este chemat un taxi, potrivit studiului, 53,9% dintre utilizatori „agata taxiul de pe strada“, iar 46,0% il comanda prin telefon. Femeile si oamenii mai varstnici obisnuiesc mai des sa comande telefonic un taxi decat barbatii sau tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani.
Comentarii
Trimiteți un comentariu